2012. október 23., kedd

28 ~ ALL IN ALL

Ezen a "csodaszép" őszi napon idejét éreztem, hogy írjak egy kis összegzést az elmúlt hónapról. Talán mióta hazaértem ez volt a legzsúfoltabb hónapom, pedig azt gondoltam a júliust lehetetlen felülmúlni. Lényeg a lényeg, túl vagyok egy nyelvvizsgán és egy érettségin is, de sajnos az eredményekre még várni kell. :( Idegtépő, hogy nem képesek elmondani csak egy hónap múlva. Elkezdtem vezetni és amilyen reménytelennek hittem magam olyan jól megy. Egyenlőre nem ütöttem el senkit és balesetet sem okoztam, szóval azt hiszem jól haladok. :)
Már régebb óta bele akartam kezdeni egy fotó-kihívásba, amin mindennapra egy adott téma szerint kell képet csinálni. Ebben a hónapban jutottam el oda, hogy sikerült is elkezdeni és nem abbahagyni. :)
Szeptemberben már volt egy kezdés, de akkor feladtam, mert mindig elfelejtettem. Most minden este kicetlizem magamnak a másnapit és így reggeltől kezdve gondolkozom rajta, hogy mi legyen a fotón. Instagramra töltem fel a képeimet és ha gondolod ott követhetsz nyomon. :)
ide kattintva találhatod meg a képeket :)

A következő listát már a hónap közepén megtalálhatjuk, így már előre gondolkodhatunk mit fogunk posztolni aznap. Tényleg nem az a lényeg, hogy minél szebb, jobb, tökéletesebb képeket csináljunk, hanem hogy az adott szóhoz köthető legyen. Nézzük a novemberi listát gyorsan, utána az októberit és mutatom a képeimet is. :)
ÉS ezek lesznek a novemberi témák... :) Már vannak ötleteim, de néhányuk elég nehéznek ígérkezik. Remélem páran ezután kedvet kapnak és elkezdik velem!
Ez pedig az októberi lista volt.
Forrás: http://fatmumslim.com.au/
Találunk külön egy Photo a day menüt is, ahova mindig kiegészítéseket ír, valamint aki Instagramon követi láthatja az ő képeit is. Ha jól tudom mindennap négyet választ és ezeket a saját oldalára feltölti Facebookon. Amit nem szabad elfelejteni, hogy jelöljük meg Instagramon, hogy a többi "fotos" is láthassa a képeinket.
#FMSPHOTOADAY

Végül pedig az én képeim:









Egyenlőre itt tartok 9 nappal a vége előtt. Természetesen a többi képet is felteszem a hónap végén. :)
Kicsit hosszura sikerült ez a bejegyzés most, de már nagyon érett !
Legyen szép hetetek !
xx
D.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése