2012. október 26., péntek

29 ~ LET'S TALK ABOUT MUSIC

Iskolánk új ének tanára volt olyan kedves, hogy egy hosszú esszével indított " Az én zenei világom " címmel. Egyenlőre még nincs kész, a határidő pedig közel... Ebben a posztban egy rövidebb  hosszabb listát fogok írni a kedvenc számaimról. Talán mindenki hallott már arról a bizonyos 30 Day Challenge nevezetű sorozatról, melyben 30 nap alatt 30 különböző témával 30 zenét kell felsorakoztatni. Először ezt akartam egy bejegyzésben, de nem igazán az én műfajom, úgyhogy maradok a saját jöjjön, aminek jönnie kell elv alapján összegyűjtött listánál.
Még elöljáróban el kell mondanom, hogy én állandóan zenét hallgatok. Mindig. Reggeltől estig, akármit is csinálok.
Számomra nincs olyan, hogy kedvenc szám. Annyi kedvenc van, hogy nem tudok kiválasztani közülük egyet és azt mondani rá, hogy ez a kedvenc.

  • Jó kérdés, miért tetszik ez a szám. Talán a szövege tetszett meg, talán úgy egybe az egész, de nem tudok elszakadni tőle. A gyorsindítón is ez van elől, ezzel indul az estém mindig. Volt nap, amikor csak ezt hallgattam végig. Csodálatos. :)



  • Egy másik ilyen szám a következő. Tudom régi, de én nem tudok leállni erről. Már reggel, ha ezzel kelek feldobja a napom. Oo-oo-oo

  • Lana Del Rey egyszerűen istennő. Imádom a hangját, a számait, egyszerűen mindent. Kettő szám van tőle, ami kedvesebb. A szövegük elmondhatatlanul sokat jelent nekem! 
We had nothing to lose, nothing to gain, nothing we desired anymore-
except to make our lives into a work of art.

Don't make me sad, don't make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough
I don't know why
Keep making me laugh,
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime

Come and take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane
Choose your last words
This is the last time
Cause you and I, we were born to die...
  • A következő szám azért van a listán, mert akármikor hallgatom mindig erősebbé tesz, motiváltabbá, képesnek érzem magam arra,hogy elérjem a céljaim. :)

  • Ehhez a számhoz kötődik a legtöbb emlék... :)
Don't you worry about the distance
I'm right there if you get lonely...

folyt. köv! 

xx
D.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése