2012. december 1., szombat

36 ~ DECEMBER


Végre itt van a december. (: Hazudnék, ha azt mondanám, hogy ez a kedvenc hónapom, de nagyon szeretem a hangulata miatt. Most pedig épp amiatt, hogy vége a nagy rohanásnak.
Sajnos~nem sajnos szerdán volt a szülinapom és mostmár hivatalosan is a felnőttek táborát erősítem. Végree. :) 
Lassan már az utak sincsenek biztonságban, ugyanis két óra még és vizsgázom vezetésből is.
Az első spanyol tanfolyamom végére értem, de kezdem is a következőt. Remélhetőleg hamarosan eljutok Spanyolországba és a Mi nombre es Dorkánál többre megyek. :)
Végre vége az álmatlan éjszakáknak az angol érettségi miatt, szerdai napon a szóbelivel befejeződött. Szerencsére legközelebb csak júniusban vár rám ilyen próba németből, de mostantól bele kell lendülnöm a németbe.

A kép valahogy visszaadja a mostani állapotom. Egész héten ezt éreztem, hogy eljött az a pont, hogy össze kell szedni minden erőm és amit halasztgattam most elkészíteni. 
Hamarosan újra írok.
xx
D.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése