2013. január 2., szerda

43 ~ HELLO 2013


Sziasztook !

Először is nagyon boldog új évet szeretnék kívánni minden olvasónak és remélem az összes álmotok valóra válik idén ! (:

Régóta terveztem egy évértékelő bejegyzést írni, ez az utolsó héten itt lévő francia barátnőm miatt meghiúsulni látszott, azonban most itt van ! :) ( Figyelmeztetés:Hosszú lesz, sok-sok képpel! )

Január
A tavalyi ( mennyire furcsa ezt írni...) januárom még Máltán telt. Hihetetlen belegondolni, hogy egy éve még ott voltam, most meg már itthon koptatom a padot. Ez volt talán ez egyetlen olyan hónap, ami eseménytelenül telt el. Suli még nem volt igazi, tanulnivaló alig, hideg volt, bulizni nem mentünk, szóval összeségében nem kezdődött túl jól az év. :/

Február
Február volt az a hónap, amikor magamra találtam kint és belevágtam a dolgok közepébe. Szigetet jártam keresztül-kasul, edzettem, buliztam és folyt az élet végre ! :)

Március
A hónap elején volt egy pont, amikor elszomorodtam, hogy hamarosan haza kell menni, de szerencsére ez meggyőzőtt arról, hogy még inkább élvezni kell a kint töltött időt, hiszen hányszor adódik az embernek ilyen lehetősége? Szerencsére az idő jóra fordult és már strandokat is lehetett látogatni. Március közepétől kezdve a vizsgák miatt szünetet kaptunk, így csak a vizsganapon kellett bemennünk. Több idő maradt másra  tanulásra! :D Ebben a hónapban  volt egy csodaszép esésem, aminek a nyomai végigkísértek a hónapon :(
Március 31.én  megkezdődött a 2 hetes, megérdemelt tavaszi szünetünk is végre és aznap volt az ominózus iskolai buli, itt ismertem meg, azt a bizonyos embert. ( itt írtam már... )
Április
Április...Talán ez az a hónap, amiről a legkevesebb emlékem, képem van. Valószínűleg azért, mert nagyon gyorsan eltelt, leginkább a szünet miatt, hiszen volt két hetünk kb. a semmire és ez alatt bepótoltunk szinte mindent, ami a vizsgaidő alatt kimaradt. :) Inkább nem részletezem.. Tettünk egy rövidebb utazást Dianaval Szicíliába is, ami a hónap csúcspontja volt!


Május
Málta "kicsit" felpörgött ebben a hónapban. Jöttek az események sorba, meglátogatott Anya Máltán és ekkor érkezett meg Franciaországból Marion szobatársam is ! (: Buliztunk, buliztunk, buliztunk... és... buliztunk ! :)

Június
Ez volt az utolsó hónapom itt, ami a hangulatomon érződött rendesen, mert hol az egekben, hol a föld alatt volt. Pakoltam, csomagokat küldtem haza, tanultam az utolsó vizsgákra, edzettem, utaztam és próbáltam kiélvezni az utolsó négy hetet a szigeten! Azt hiszem... Sikerült!

Július
Az első itthon töltött hónapom... Leginkább próbáltam visszarázódni az itteni életbe, próbáltam bepótolni mindent, megkapni a friss pletykákat (  :D ), majd a második héten Balaton felé vettünk az irányt ott is Zamárdiba. Korábban erről írtam egy bejegyzést, maradnak a képek, majd Ciprusi nyaralás következett a sorban. :) A nyár talán legeslegjobb hónapja volt... 

Augusztus
Augusztusban sajnos-nem sajnos a tanulásé volt a főszerep. Két héten át egy angol tanfolyam résztvevőjeként koptattam az iskola padot, majd elsősegély tanfolyamon vettem részt, legvégül pedig megszereztem a jogosítványhoz szükséges KRESZ-vizsgámat is.Még volt pár nap, amikor Balatonon jártunk vagy éppen Pesten. Azt hittem ez zsúfólt hónap volt, de novemberben rá kellett jönnöm, hogy semmi nem volt ahhoz képest ami jött...



Szeptember
Eljött az a nap, amitől legjobban féltem, hiszen új osztályba kerülni nem mindig jó dolog, azonban én szerencsésen megúsztam a dolgot és mondhatom csodálatos osztályt kaptam ! :) Hónap végén elkezdtem vezetni és minden akadályt sikerrel vettem. Szerencsés egy hónap volt meg kell hagyni.


Október 
Sajnos már mutatkoztak a zsúfolt órarend első jelei, de végre büszkén jelentem vége! Angol külön órák az érettségi miatt, spanyol órák suli után, vezetés minél többször, hogy gyorsabban végezzek. Aztán végre elérkezett az írásbeli érettségi napja, majd az őszi szünet is...


November
Alapjában véve az egyik kedvenc hónap a november, hiszen ekkor van a szülinapom és idén a 18. ! Persze nem mindenkinek különleges ez, nekem valamiért az volt. :) Ebben a hónapban letettem az érettségi szóbeli részét is, megcsináltam a felsőfokú nyelvvizsga szóbeli részét és spanyol alapfokú nyelvtanfolyamot is elvégeztem, de még mindig nem tudok spanyolul. Na jó, picit... :) Haladunk...

December
Az év utolsó és egyik legjobb hónapja. :) Kezdődött a szülinapi bulinkkal, majd ezt követte a karácsony és érkezett Marion szilveszterre. Tökéletes hónap a lábam állapotát leszámítva...
:)


Épp olyan nehéz befejezni ezt a bejegyzést, mint amilyen elkezdni volt. Még egyszer nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek ! :)
Pár adat a blogról:
~ Június 10.én írtam meg az első bejegyzést, ami annyit jelent, hogy kicsit több, mint fél éve indult a blog!
~ Ez alatt 42( ezzel együtt 43 ) bejegyzés született!
~ Végül pedig 1606szor látogattátok meg az oldalt ! :)
KÖSZÖNÖM! <3

xx
D.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése