2013. április 20., szombat

58 ~ MANHATTAN PACKET


Sziasztok!
Múlt hét elején kíváncsiságból én is kiváltottam a DM-ben kapható Manhattan csomagot. 50 pontba került, ami haszontalan dolgokért nyilvánvalóan sok, hiszen nem kevés vásárlásért kapunk ennyit. Reméltem, hogy szerencsém lesz és jó cuccokat fogok ki, amiknek hasznát is veszem. Én sajnos nem választhattam, hanem a pult alól húzta elő az eladó hölgy. A neszeszernek egyelőre nem fogom hasznát venni, van másik és mindig azt hordom magamnál. Nem rossz viszont, erős, fekete anyagból készült az egyetlen negatívum szerintem az, hogy a cipzár nem a tetején van, hanem az oldalán kicsit lejjebb. Lehet, hogy ez csak számomra zavaró így elsőre, de most furcsa. :)

Ő lenne az. Reménykedtem, hogy nem alapozót kapok, ugyanis, ahogy olvastam csak a sötét színek kerültek a csomagokba. A körömlakkok közül a barnának viszont örültem volna, régóta keresek egy normális barna színt. Szerencsére én kaptam egy szájfényt és egy ajakceruzát. A szájfény tetszik, bár ritkán használok ilyet.  A szájkontúrceruza is biztosan jó lenne, ha nem olyan lila színe lenne, ami szinte semmihez sem használható. 

A szájfény ha jól tudom 3 színben volt kapható és talán 900 forint körül (??). Ha nem a csomagban kapom meg valószínűleg nem vettem volna. Jobban kedvelem a rúzsokat, hétköznapra a színezett Labellokat. Szépen keverednek benne a színek, szájon viszont alig mutat, viszont nekem egy kicsit kevés színt ad. Egy szimpla rózsaszínes árnyalat, ami majdnem olyan, mintha csak egy átlátszó réteg lenne az ajkainkon. Az illata gyümölcsös. Hátrányként meg kell említenem, hogy kissé ragacsos termék.
A ceruza hétköznapra használhatatlan és számomra teljességében is az, sajnos nincsen hozzáillő rúzsom. Nemrég viszont valakinél olvastam, hogy ő teljes száját beszínezte vele, lehet kipróbálom majd később ezt a módszert én is! :)

Azért befotóztam a színeket, ők lennének azok! :)

Ti ki váltottátok a csomagot? Ti szerencsével jártatok? Mit kaptatok 50 pontért? :)

xx
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése