2013. május 1., szerda

61 ~ APRIL FAVORITES

Sziasztok !
Elkészítettem az idei első kedvences posztomat, az áprilisi kedvenc szépségápolási dolgaimról! Igyekszem nem hosszúra nyújtani a bejegyzést, ha esetleg érdekel Titeket valamelyik termék bővebben, akkor kommentben írjátok meg és írok róla egy hosszabb posztot ! :)
Kezdjük is !

Ők lennének a kedvenceim per pillanat. Nálam mindig gyorsan változik a helyzet, megtetszik egy új illat, szebb lesz a szempillám és már lőttek is a réginek jön az új kedvenc. Ebben a hónapban a Balea egyik limitált kiadású gyümölcsös tusfürdője lett a kedvencem. Nem a hatása miatt tetszik, főként az illata az, amivel megvett magának ! Az állaga nagyon krémes kenni alig-alig lehet kenni, de abban a csekély időbe hihetetlen illata van. Nekem nagyon tetszik. Az összetevő lista nem kifejezetten barátságos, de ennyi pénzért nem hiszem, hogy többet lehetne várni tőle.Kicsit szárít, mindenképpen szükség van hidratálásra utána. Így tavaszra hatásos,azonban nem venném újra !
A mellette lévő Eveline testápolót használtam leggyakrabban a hónapban. Orchideával és kókusszal van illatosítva. A dobozán mindenféle csudaságot ígérnek, többek között a sejtek megújulását, kisimító tulajdonságot, a felhám rugalmasságának javítását, blabla. A dolgát teszi, szépen ápol, gátolja a kiszáradást, az illata is jó és emellé baráti ár társul. 1500 forintért kapható a Rossman üzleteiben, valamint a Douglasban is. Ezért az árért hatalmas kiszerelést kapunk, körülbelül fél liter. Pumpás kiszerelésű, ami engem külön meggyőzőtt. Nem az első ilyen testápolóm és azt hiszem, nem az utolsó... :)
A testápoló mellette ugyannak a márkának a karcsúsító és feszesítő kréme található. Többféle változatot kaphatunk, van fagyasztós, hűsítős és melegítő hatású is. Én most a hűsítőt választottam, azt gondoltam elég lesz elviselni a forróságot az időjárás miatt, nem akarom még forralni a bőröm. Én úgy érzem tényleg hatásos,  nyilván sportolni is kell mellé, de SEGÍT! Nem akarom ragozni, milyen hatásai vannak, de ha valakit bővebben érdekel az itt még olvasgathat róla ! :) A Rossmanban gyakran akcióban is megvehető, én is így vettem 999 forintért. Általában ha jól tudom 1500 forint körül van az ára és 250ml krémet tartalmaz ! Belőle is már a sokadik tubust fogyasztom. ( VIGYÁZAT! Első használat alkalmával  ijesztően hideg lesz ! )
A következő terméket már egy korábbi posztban bemutattam! Az AVON Holt-tengeri ásványokkal dúsított iszappakolásáról van szó. Hetente általában egyszer használok arcpakolást, de van, hogy kétszer is. Őt próbáltam ki először a pakolások közül az ígéretes hatásai közül. Úgy gondolom van valami abban, amit írnak róla. A bőröm tényleg javult kicsit, bár nem tudom ez mennyire köszönhető ennek a terméknek. Használom tovább és később egy hosszabb posztban írok még róla, a többi pakolással együtt ! :)

Balra felül látható a Got2b hővédő spray és hajrögzítője. Akkor használom őt, ha egyenesre akarom szárítani a hajam. Áprilisban többnyire egyenes volt , nem vasalom már,így hajszárítás közben kell olyanná varázsolnom, amilyenné szeretném. Ha göndören hagyom, egy másik hajhabot kell használnom ugyanis nagyon lelapulna a hajam anélkül. A spray jó illatú, nem ragad, nem zsírosít és hosszú ideig elég! :) 
Az Essence Forró csoki illatú kézkrémét még február környékén vettem, de van az a szokásom, hogy addig nem bontok meg valamit, amíg van a régiből, emiatt csak most kezdtem el használni. Tetszik benne, hogy nem érezni sokáig felkenés utána, gyorsan beszívja a bőröm. A forró csoki illat a tubuson kívűl nem dominál, inkább gyógynövényekre emlékeztet, azonban a kezem puhává teszi és nekem ez elég tőle. Újravenni biztosan nem fogom és ha jól emlékszem nem is lehet, mert limitált volt ! 
Végére maradt a Manhattan szempillaspirálja. Őt már dicsőítettem itt is. :) Hatása még mindig változatlan, nem cserélném le és egyértelműen újravenném! 

Nálam ennyi volt az április kedvenc részleg! Ti milyen termékekre esküsztök? :) 

xx
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése