2013. május 1., szerda

62 ~ MY APRIL

Az április olyan gyorsan eltelt, mint egy szempillantás. Valószínűleg azért, mert állandóan rohantam valahova vagy agyaltam valamin. Vannak ilyen pillanataim. Mikor beindulok és nem tudok leállni. Rám jön a tanulhatnék, akkor tanulok all the time. Aztán ismét történik valami és akkor azon rágódok. Állítólag furcsa lélek vagyok... Ki tudja... :)
Április elején családommal voltunk egy kis nyaraláson, ahol feltöltődhettem a rám váró áprilisi vizsgákra. Talán nyugodtan mondhatom, hogy mindet sikerrel vettem, így mostmár egy német középfokú nyelvvizsgával is rendelkezem! :)))
Ezt a képet muszáj megmutatnom, mert szerintem hihetetlen édi. Mamesszal voltunk Hévízen. :)))

Április 12.én és 13.án várt rám ez a csodás megmérettetés, a német vizsga képében. Erre készültem már február óta, úgyhogy nagyon reméltem, hogy sikerrel járok! Megtudtam azóta az eredményt, sikerült! :) 
Aminek a legjobb örülök, az az, hogy végre eljött az az idő, hogy lehet hordani a tavaszi ruhákat is ! :)
Az április valamilyen szinten a mosásról is szólt ! :D Kutyát mostunk, kocsit mostunk, szobát újítottunk fel, pakoltam mindent át. A hónap végére szerencsére jó idő lett, így Mylot is meg tudtuk végre fürdetni. Imádom ezt a kutyust. :))) A tütükének hosszú időt kellett várni az első mosásra. Egyik pénteken azonban rábeszéltem magam, hogy jóóó tényleg koszos már, egyefene lemosom. Megérte, mert csodaszép  lett ismét ! :)

Ezt a képet egyik barátomnak küldeném, akit rettentően idegesít, ha valaki a cipőjéről készít képet és azt Instagramon kiposztolja. Nekem időnként szokásom feltenni ilyen képet, de most ezt nem emiatt készítettem. A középső képen van a futó cipő és ezzel a képpel gyakran motiválom magam, hogy lássam, futni kéne !  :)

Mindenkinek csodaszép, jó kívánságokban gazdag Májust!
xx
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése