2013. június 8., szombat

68 ~ EXCHANGE LIFE


Sziasztok !

Régóta nem posztoltam már, ennek oka az, hogy az érettségire és a máltai utamra készültem. Valószínűleg nyilvánvaló már a szerelem Málta iránt és talán Ti is el tudjátok képzelni mennyire vártam, hogy visszatérjek a 'második otthonomba'. Olyan lehetőséget kaptam, amire szerintem szinte senki nem mondana nemet. Így csöppentem egy ifjúsági találkozó közepébe, városomat képviselve. A hét kemény volt, érdekes programokkal megspékelve. Megismerhettünk új kultúrákat, embereket, többet között Törökországból, Ukrajnából, Georgiából, Örményországból, Hollandiából, Azerbajdzsánból, Oroszországból, Olaszországból, Máltáról és Magyarországról érkeztek a résztvevők. 
Ez a hét egy alaposan felépített tréning volt, csapatépítő, bizalom- és kommunikációfejlesztő gyakorlatokkal, városnézéssel és bulival egybekötve. 
Málta hihetetlen módon az életem szerves része lett és még egy évvel a cserediák évem után is nagyon vágyom vissza. Azt hiszem mondhatom, nagyon szerencsés vagyok, hogy visszajutottam! 

Málta ugyebár mediterrán ország, azonban most valamiért mégis hidegebb volt, mint átlagban eddig talán bármikor. A tengerbe alig-alig mentünk be, mert borzalmasan hideg és az utolsó napokban, mikor lett volna esetlegesen szabadidőnk, akkora hullámok voltak, hogy bőven elvittek volna minket. :( 
Az egész tréning nagyon jó hangulatban zajlott, kedves emberek között, akik 'mindenre nyitottan' érkeztek. Az első napot az ismerkedésnek szenteltük. Névvel kapcsolatos játékok, beszélgetések, míg a második nap már inkább a csapat építés köré épült, a harmadik napon pedig a bizalom kiépítése volt a fő pont. 
Azt hiszem mondhatom, hogy csodaszép hetet töltöttünk Máltán, még így is, hogy nem volt sok időm az ottani barátokra, ismerősökre. De nemsokára ismét mehetek! *.*


xx
D.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése