2013. augusztus 2., péntek

74 ~ BALATON SOUND

Sziasztok!
Tudom borzalmasan rég jelentkeztem már és nincs is rá kifejezett mentségem, kivéve annyi, hogy az utóbbi  hónapom rettentő zsúfolt volt, ami miatt blogolni vagy egyátalán írni bármit is esélytelen lett volna.

Kezdeném is az elején, harmadszorra is Balaton felé vettük utunkat húgommal, de idén először én vezettem! :D  Ez azért volt akkora öröm számunkra, mert így annyi ruhát és cipőt pakolhattunk ( de legfőképp kaját) amennyit csak akartunk.  Egy hétre mentünk, egy nap előtte és kettő utána, ami tökéletes rá- és kipihenés. 

A fesztiválozás szerintem már magában nagy élmény mindenki számára. Én is imádom az egész feelinget, ami ott körbevesz. :) Leginkább azt szeretem, ahogy az emberek a másikhoz állnak. Amúgy is imádok új embereket megismerni, főleg külföldieket, itt pedig mindenki olyan nyitott. :)
 Idén először megérkeztek a legnagyobb kedvenceim is Balatonra, ők pedig a NERVO lányok. Őket vártam legjobban ebben a 4 napban és hihetetlen jó volt a bulijuk. Aztán persze voltak még sokan mások-Hardwell vagy Steve Aoki. Na Ő az, akit mindenképpen meg kell említeni. A szettje nem is a zenék miatt mondható fenomenálisnak, hanem a show miatt, amit csinált. Ugrált a színpad egyik végéből a másikba, pezsgővel locsolta a népet, tortákat dobált, csónakázott az emberek felett és szaladgált a tömeg mellett. Hihetetlen. :)
Hardwell.
Afrojack. :)

És amit a legjobban imádok ebben a fesztiválban az az, hogy a húgommal végre ketten tölthetünk együtt egy hetet. :) Igaz, ami igaz hasonlítunk picit, de mi erre kontrázva minden egyes nap hasonló szettben parádézva elhitettük az emberekkel, hogy ikrek vagyunk. Volt, aki elhitte, volt, aki nem. De az ilyen pillanatokból lesznek az örök emlékek. :) Felejthetetlen hét volt!

Ti ott voltatok? :)

xx
D.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése